4 Ekim 2009 Pazar

Teknik destek, Servisler

6 yorum:

  1. Geçenlerde Mengerlerde değil, başka bir yerde yağ değiştirdim. ve şimdi arabam devamlı bakım uyarısını veriyor. Mengerlere tel açtım bakım zamanım ne zaman diye, 50 binde dediler. ben daha 46lardayım ama bugüm bindiğimde -100 diye bir yazı gördüm biraz tırstım. acaba sadece bilgisayarda yağ değişimi işlenmedi mi diye yoksa cidden bir şey mi var....

    YanıtlaSil
  2. doğru yağı koyduysan mesele yok. Yol bilgisayarının servis uyarısı belli km lerde periodik olarak yanar zaten. ve yetkili servis bilgisayarı tarafından kapatılır.

    YanıtlaSil
  3. İngilizler Smart'ın kullandığı dandik yağ filtresinden kurtulmak ve daha yaygın bulunan markaların filtrelerini kullanabilmek için bir aparat yapmışlar. Bir kaç çeşidi var. Ford ya da Honda filtreleri kullanmak mümkün oluyor.

    YanıtlaSil
  4. Smart Roadster'de bazı teknik sorunlar var. Bunlar herkeste aşağı yukarı çıkıyor, yada çıkacak. Burada paylaşalım, birbirimize yardımcı oluruz. Benim başıma yağ ile ilgili bir sorun gelmedi ama Mengenler bu konuda uyardı. Yağ'ı her hafta kontrol et motor yanabilir dediler. Roadster konusunda İstanbul Mengenler'den daha iyi bir servis yok mu?

    YanıtlaSil
  5. smart'ın kullandıgı 700 cc yada 600 cc motorlarda yag yakma problemi var ve çoğunlukla arac yağ eksiltiyor kontrol etmeniz iyi olucaktır.

    YanıtlaSil
  6. bir sorum olacak; tavanı yağmurda su sızdıran var mı? ve bu sorunu çözen varsa yardımcı olabilir mi?

    çok teşekkürler.

    YanıtlaSil